Monday, January 22, 2018

MARK.SPACE: TWIN INNOVASIE OP INTERNET EN 3D / VR

Die tweelingrevolusie het ontstaan in ons huidige wêreld wat mense ondersteun.


Een is die internet. Volgens Wikipedia.org het die geskiedenis van die internet begin met die ontwikkeling van elektroniese rekenaars in die 1950's. Die aanvanklike konsep van wye area netwerke het ontstaan uit verskeie rekenaarwetenskap laboratoriums in die Verenigde State, Brittanje en Frankryk.

Aanvanklik kan die internet nie in alle hoeke van die wêreld bereik word nie. Dankie vandag is oral. Van handheld toestelle, skootrekenaars en lessenaars ens., Sover dit in gemeenskappe en dorpe op die verre vasteland van Afrika is, het die internet 'n lewenstyl geword wat niemand kan nie. Van die gange van die bank- en finansiële bedryf tot by die gang in die markomgewing word die internet opmerklik ontgin. Van lesings aan studente, voorgraadse dosente, kan die belangrikheid van die internet nie oorbeklemtoon word nie.

Die tweede goeie ding wat die wêreld ekonomie as 'n ruilmiddel oorneem, is wat nou bekend, gebruik of verwys word as die cryptocurrency of crypto ekonomie; die uitruilmiddel wat vandag 'n kleinseun het, bekend as vryskut op die internet, wat die gewone mense die voorreg bied om kreatiwiteit in die vorm van artikels te bied, video's en ander media in ruil vir geld te bevorder sodat kreatiwiteit met rykdomskepping deur die kripto - van kripto-ekonomie gekoppel word, ondersteun deur blockchain tegnologie.

Net soos die tweelingverhale wat by geboorte verdeel word, moet die internet en 3D / Virtual Reality op die regte plek saamgestel word vir maksimum gebruik deur gebruik te maak van kriptokurrency wat ondersteun word deur kettingblok tegnologie. Die enkel platform vir hierdie vakbond is MARK.SPACE.

Vir 'n goeie visie om volgehoue te word, moet die beginsels van demokrasie geabsorbeer word. "Vir die mense en die mense" oor die hele wêreld.

MARK.SPACE bied dus 'n platform vir die toekoms waar die internet die werklikheid sal vervul. Kommunikasie sal bereik word deur middel van 3D / VR omgewings en tegnologie. Internet gebruikers sal in staat wees om te skep, pas die inhoud van elke individu op enige plek in die wêreld aan.

Die doel van MARK.SPACE is om platforms te bied waar 'n VR / 3D-projek gebou kan word en maklik gebruik kan word teen geen buitengewone koste nie. Dit gee ons die opgewondenheid en plesier om alles op u skerm se toestel so werklik te sien soos dit ooit was.

Op die natuurlike manier van menslike produktiwiteit, duur dit nege maande voordat 'n kind vorentoe kan kom, maar die MARK.SPACE-platform het 2,5 jaar se harde werk belê om hierdie idee van die virtuele realiteit na die wêreld te bring.

Aan die begin van die VR is dit 'n duur tegnologie en daarom is daar 'n terugslag in die aanvaardingskoers. Benewens die lae aanvaarding vlak, is daar ander uitdagings vir die behoefte om op 'n gerieflike en veilige plek te wees om die toestel te gebruik, maar die uitdaging is nou verby.

MARK.SPACE 'n groep professionele persone het voortdurend gewerk om hierdie uitdagings te oorkom deur die skepping van die M1-platform; (sien DEMO by http://demo.mark.space/). Nou kan jy bid;

· Vaarwel om onnodige programme te laai

· Vaarwel aan 'n groot begrotingstoestel

· Vaarwel om op die internet te navigeer

· Welkom by MARK.SPACE VR / 3D tegnologie, waar jy die wêreld reis en alles sien wat so ver is as verbeelding.

· Welkom by MARK.SPACE waar sosiale netwerke aan e-handel voldoen, en e-handel voldoen aan die virtuele realiteit, ondersteun deur Blockchain-tegnologie.

Ongetwyfeld, daar is baie bestaande VR-platforms, in trust; niks vergelyk met die M1 tegnologie geskep en aangebied deur MARK.SPACE. Een van die goeie nuusplatforms van MARK.SPACE is 'n voorafbepaalde werkprototipe vir sosiale platforms waar individuele gebruikers hul eie virtuele ruimte kan aanpas of wysig, bv. YouTube-video's, Instagram-foto's, klank en teks, ens.

Om die toets van die tyd te stel, is een van MARK.SPACE se doelwitte om 'n ten volle gedesentraliseerde stelselimplementering tot voordeel van gebruikers en beleggers te verwesenlik. Desentralisering in die sin dat 'n persoon die vryheid het om sy stelsel volgens begeerte te bedryf, maar hierdie doel kan eers na die verkoop van Token gerealiseer word.

MARK.SPACE het ook MARK ECOSYSTEMS bekendgestel. Dit is patroon na 'n werklike wêreld ekonomie gebaseer op vraag en aanbod. Die ekosisteem sal dus die volgende sektore behels;

1. Maak inhoud: As jy al ooit gedroom van die maak van VR inhoud, MARK ekosisteem is 'n platform wat gebruik sal word, want dit is ontwerp om gebruikers te gee al die gereedskap wat nodig is om die VR inhoud te vervaardig.

2. Diensverspreiding: soos in reële ekonomie sal MARK ECOSYSTEM MARK-area voorsien. Dit sal gebruik word vir die verspreiding van goedere en dienste, koop en verkoop van goedere wat in die werklike wêreld ekonomie vervaardig word. Op hierdie platform, 'n freelancer is ook 'n begunstigde van 'n virtuele platform in die sin dat hy 'n persoonlike virtuele kantoor kan hê om te adverteer en te verkoop hul dienste aan beleggers, ontwikkelaars van die projek. Stel jou voor 'n wêreld waar advertensies geplaas kan word op die sypaadjie of die pad na die mees algemene areas waaraan jy kan dink.

3. Welvaartverspreiding: Om 'n gebalanseerde en operasionele stelsel te bied, moet daar 'n ware inhoudverspreiding wees. Daarom, as die rykdom verwerf het, maar nie versprei, daar sal geen ekonomiese balans, met hierdie begrip wees, MARK ECOSYTEM dieselfde as die eiendomsbedryf wêreld, virtuele plekke mense sal waardeer in waarde met verloop van tyd, as gevolg van skaarsheid, maar ook afhanklik van die vlak van die eienaars van kreatiwiteit in ontwerpe en inhoud om besoekers te lok.

4. Deursigtigheid is een van die seldsame ekonomiese aspekte in ons wêreld vandag, maar winkels Inkopies MARK VR in die streek deursigtig sal wees, sal gebruikers in staat wees om die deursigtigheid in alle transaksies uit as inkomstestate, balansstate en kontantvloei gedra sal beskikbaar wees vir almal waardeer word. Dit sal dan tot vertroue en welvaartskepping tot gevolg hê wat tot die uiterste versprei kan word. Geen individu wat wil om te belê in 'n platform wat gebaseer is op 'n leuen, die waarheid is bevrydend, op hierdie platform, sowel beleggers sowel as vryskutters, produsente en verbruikers sal 'n baie gedink het in hul onderskeie bydraes tot die groei van individuele en kollektiewe platform vir die vlak van deursigtigheid platform MARK.SPACE gestig.

5. Versprei lewering: Soos ek voorheen genoem het, sien ek MARK.SPACE pas die konsep van ware demokrasie in hierdie platform. Mynwerkers wat kan dink hulle is nie relevant te neem na die verhoog ook baat vind by MARK ECOSYSYTEM.

As gevolg van die aard van die platform en bied die beste bestemming minder, sal MARK.SPACE hierdie gereedskap gebruik om sy doelwitte te bereik:

HTML5: Beste en nuutste van HTML-standaard

JavaScript SS3: die spel, die reaksie op sleutel druk of data wat ingevoer ens: Om interaksie op webtuistes byvoorbeeld in staat stel

Soliditeit: die beste programmeertaal wat gebruik word om slim kontrakte te skryf en te implementeer oor verskeie blockchain-platforms

Etereum: soortgelyk aan funksionele sterkte wat bedoel is om 'n gedesentraliseerde Turing-complete virtuele masjien te voorsien

JS Web3.js, Mark.js (interne MARK raamwerk) IPFS ens.

Definisie van geselekteerde terme:

1. virtuele realiteit VOLGENS TechTarget is 'n rekenaar simulasie van drie-dimensionele beelde wat gegenereer word deur 'n rekenaar wat kan kommunikeer in 'n manier dat 'n werklike of fisies deur iemand lyk met behulp van 'n spesiale elektroniese toerusting, soos 'n helm met 'n skerm op dit of 'n handskoen toegerus met sensors.

1. 3-D beteken drie verskillende dimensies; diepte, breedte en hoogte. vertoon 'n beeld of item in 'n vorm wat lyk of dit fisies teenwoordig by die aangewese struktuur wees. In wese is dit laat die items wat plat verskyn vir die menslike oog te vertoon in 'n vorm wat dit moontlik maak 'n verskeidenheid van dimensies voorgestel kan word.

Ten slotte, MARK.SPACE is 'n platform waar niemand in die koue slaap nie. Vir beleggers is daar voordele, vir vryskutters is daar voordele. Wat ook al diens, verkoop jy kies gelewer moet word met behulp van die tegnologie MARK.SPACE VR / 3D MARK. ECOSYSTEM, werklike ervaring sal die eindpunt wees. Daar is iets vir almal.

Mrk teken 1170000000 sal beskikbaar wees vir 'n teken prys crowdsale met die aanvanklike stel Mrk 1 gelykstaande aan 0.10 USD in ET, of BTC.

Maak dan die verkoop van pre-gebrand het begin op 24 Oktober, 2017, maar dit sal tot 17 November, sal 2017 gebrand Verkope begin op November 21, 2017 en sal duur tot 21 Desember 2017.

Sluit aan by ICO op 21 November 2017.

Vir meer inligting besoek:

www.markspace.io

https://t.me/markspaceio

username: Bidadari_surga

BTT profiel: https://bitcointalk.org/index.php?action=profile;u=1011291

No comments:

Post a Comment